2012-07-25

Turbojugend Ingelstorp


Om man nu ska gå med i en fanclub känns det ju givet att gå med i Turbojugend. Efter många års snack har det nu äntligen blivit av att en god vän till mig har startat upp Turbojugend Ingelstorp. Enligt gemensamt beslut från El Presidente och Vicepresident Slajm blir Turbojugend Ingelstorp exklusivt för tjejer.

Turbojugend har satt upp vissa regler som måste följas. Här är några av dem:
  • Man får inte tolerera fascistiskt och rasistiskt uppförande.
  • En turbojugendjacka är inte en ursäkt för att bete sig korkat eller löpa amok.
  • Alla medlemmar måste ha ett alias som representerar deras förmågor. (Jag har inget alias än - förslag?)
  • Turbojugendjackan måste man bära på Turbonegrohögtider, Turbonegrokonserter, Turbojugendmöten mm.
  • Turbojugendjackan får aldrig tvättas! Men man får simma i den.

Dessvärre missar jag Turbonegro på West Coast Riot nu på torsdag. Jag har inte möjlighet att ta semester då. Men eftersom de har en ny skiva i bagaget hoppas jag på att de ska spela i närheten någonstans nu framöver. Nya sångaren Tony Sylvester måste ju inspekteras också!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fast skaru bli fanclub-medlem så äre ju Venom Legions som gäller. Turbo har väl inte gjort någe bra sedan cobraplattan, förutom de svenska coversen då. Men näe, duger inte. Och separatistisk fanclub är ju inte direkt okej då det ju blir ett förtryck över könsgränsen. Genustänkandet bortkastat. Då kan ni vara ariska på samma gång. Och förbjuda hundägare... Haha. Äsch. kul att nån är pepp på hank och co. Jag är nog bara full och bitter. Tar tillbaka allt negativt. Kör såre ryker. Kram och kärlek.


kuken.

Anonym sa...

"Inte bete sig korkat eller löpa amok". Vad sägs om att starta en syjunta istället?

Anonym sa...

Män får vara med om dom har tillräckligt liten kuk. Så det så. /el Presidente