2014-10-02

Ny blogg: Musikvideohajp!

Jag har sagt upp mig på musicstage och bestämt mig för att lägga ner I mina ljudspår. Jag har andra projekt som jag jobbar med. Bland annat försöker jag satsa mer på mitt skönlitterära skrivande. Men jag märkte efter ett tag att jag saknade musikbloggandet och därför har jag också startat en helt färsk musikblogg!

Musikvideohajp är bloggen för dig, som liksom jag, har ett brinnande intresse för musikvideor. Och inte bara för musikens skull utan för musikvideon som konstverk. Musikvideon existerar någonstans mellan reklamfilm och kortfilm, och det just den här kombinationen av saker som gör musikvideon till en sådan unik konstform.

Bloggen är under uppbyggnad, men ta gärna en förhandstitt redan nu!
http://musikvideohajp.blogspot.se/


Inga kommentarer: